My Nuffnang

When 2 Become 1

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 1, 2010

ADER AKU QESAH??

Ntah, ikut kan hati malas nak citer pasal entry kali nie..
Sbb perasaan SABAR yg aku ader nie dah sampai tahap klimaks! Menipis! Geram meluap2!
Kat mana lg aku nak menelampiaskan perasaan nie?? Blog nie lah juga yg mjadi peneman!

Asal benda yg jd jer, aku yg di salahkan.. Sedangkan aku nie bodoh2 tak tau menda..!
Yg aku pelik, tak nak lah pulak ckp atau bertanya direct dgn org yg sepatutnya..!! Aku nie lah yg selalu jd dinding melepas geram..! Ingat aku nie batu bata ker?? Tak da hati perasaan?

Please lah..!! I'm getting tired to face all this nonsense things!
Kang kalau tegur, ckp mulut nie jahat! Kalau aku diam, malampau2 pulak pijak kepala hotak aku! Lama aku diam.. Lama aku perhatikan..!

Aku nie bukan jenis yg melewer suka bercerita ttg keburukan org.. sbb aku nie sentiasa sedar diri tentang kekurangan diri..! Tp aku masih peka, aku masih tau menjaga sensitivity manusia lain..!

Ya Allah, ampunkan lah dosa ku ini.. Sesungguhnya aku insan yg kerdil lg lemah..!

No comments:

Post a Comment

Pages

Mari Klik Klik Kengkawan..

KURUS! KURUS! KURUS!