My Nuffnang

When 2 Become 1

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 30, 2010

Our Enggagement


Walaupun pertunangan kami dah basi tp as promised, aku akan abadikan di blog ini..
Pada mulanya kami tak merancang utk bertunang.. cukuplah sekadar kata rasmi dr keluarga sebelah my sayang dan kami telah mengambil keputusan utk bersatu 3 bulan selepas tarikh itu.. Kata org bertunang dugaannya lebih hebat.. Tapi, keputusan kami tdk dipersetujui oleh kedua ibu bapa aku.. Kami harus bertunang.. Sepatutnya keluarga si dia dtg pd hr Ahad seminggu selepas my sayang menyatakan hajat kepada kedua ibu bapa aku.. tp upacara sepatutnya utk penetapan tarikh bertukar menjadi majlis pertunangan.. Kuasa Allah kan??

U guys just imagined, i hv to prepared everything less than a week!!! make me so stressssedd!!! mcm mana?? kena lah hadap jugak.. kami cuma decide utk bg food for the hantaran.. cukuplah sekadar cincin.. itu yg penting pun kan?? Knp terlampau suntuk?? tak der masa lain yg sesuai.. sbb nya semua weekend date till March fully occupied dgn majlis kenduri and my sayang bz dgn class.. Apa kena mengena dgn kenduri org lain??? sbb dia adalah caterer kepada org2 yg berkenduri pada hari2 yg telah di booking.. tambahan, my sayang tgh buat master.. tak habis lg..
Alhamdulillah semuanya selamat.. Kami bergelar tunang pada 30th November 2009..



bonda si dia yg sarungkan cincin cinta kami



Inilah bonda si dia

diantara my sayang's siblings


my family..

Mana gambar my sayang?? Dia datang juga ms majlis nie.. Pertunangan aku ramai yg terkejut, especially to my friends yg duduk satu taman dgn aku... termasuk my schoolmate.. Ha ha ha.. Aku kan low profile.. (sila muntah..) bukan.. sbb dia tak pernah tgk my sayang.. dia org selalu nampak aku loneranger.. tambahan my sayang pulak pemalu dan kurang nak bergaul dgn org2 yg dia tak kenal.. tp my family knew him almost 10 yrs.. since aku kenal dia..


ini lah my sayang.. i like his janggut..



No comments:

Post a Comment

Pages

Mari Klik Klik Kengkawan..

KURUS! KURUS! KURUS!