My Nuffnang

When 2 Become 1

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 24, 2011

BILA CIK WANA JUMPA CIK KAKI..



Hye peeps..!
Lama tak berblog, mak sibuk noks...
Sibuk sgt sampai tak sempat nak berblog, tp jgn risau i masih sempat blog walking.. itu jer cara nak released tensi masa kat opis
Wpun baru berkecimpung dgn dunia blog nie, tp mmg aku dah jatuh sayang dgn blog sendiri..! dgn berblog, aku bole expand network! kenal antara satu sama lain, share experience, meluahkan apa yg ada dalam hati, bercerita tentang keseronokan bersama, and etc yg korang sendiri tau kan?? (ckp budget banyak follower jer kan??)

Neway, salah satu blog yg aku suka sgt adalah blog CIK KAKI aku tak tau kenapa aku suka sgt cara dia bercerita, cara dia menulis - bagi aku dia sgt jujur! ntah, aku suka!

dengan PM dia, akhirnya kita org jumpa di WWWM hari jumaat 3 minggu lepas.. mcm mana dia beblog, mcm tu lah dia diluar..!

Kepada Cik Kaki, assignment yg diberi masih didalm draft sbb i tak leh print screen!
sorry baru berkempatan upload picture nie.. - i demok!! deng!

1 comment:

  1. cik kaki here.................
    wah, ade pon gambar kite kan!
    nice to meet u bebeh!
    nanti kite hangout lg k...

    ReplyDelete

Pages

Mari Klik Klik Kengkawan..

KURUS! KURUS! KURUS!