My Nuffnang

When 2 Become 1

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 14, 2011

PROJEK KEK BATIK


Cuti Thaipusam hari tu, mmg aku bertamadun kat umah berehat.. since husband pun ada KRT meeting in the afternoon, so aku merancang activity yg aku bole buat kat umah iaitu "PROJEK MEMBUAT KEK BATIK"..

Pagi tu decide nak breakfast kat luar.. ajak husband makan lontong, jumpa kat Tmn Melati yg tak sedap mana pun .. Haih **sight..
Breakfast pun dah nak dekat tgh hari.. so merangkap lunch sekali ler.. husband pun ada meeting, so aku tak yah prepare lunch..!! Balik umah, berehat sempat terlelap kejap.. Janji dgn my niece nak buat kek batik sesama..

Resepi kek batik dah dapat seminggu sebelumnya.. Bukan lah susah nak buat pun.. Tapi aku kan terkedek2 baru nak belajar.. Dah dapat resepi tu menggedik lah membeli bahan kan?? Plan nak buat perisa Coklat (Milo) dan perisa Horlick!! So kena buat dua adunan..

My SIL hantar my nephews lepak kat umah.. since dia org ada, aku pun prepare nasi ayam sekali utk dinner.. about 5, husband balik.. seronok lah tgk anak2 buah ada kat umah tgh layan dvd..

Dah siap sumer, suap dia org makan.. lepas kekenyangan, semua terbongkang layan DVD..
Malam baru Mama dia org ambik..
semua baring kat atas uda (my husband) yg terlelap gak lepas makan.. hahaha

P/S : Thank you Yanie for the resepi.. Dap dap cgt..!

No comments:

Post a Comment

Pages

Mari Klik Klik Kengkawan..

KURUS! KURUS! KURUS!