My Nuffnang

When 2 Become 1

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 2, 2010

RAJA BUAH BUAHAN



Last night, tgh my sayang bersantai melepas kan penat dr mengemas umah baru, Aku menambahkan penat dia lg dgn ajak dia keluar utk cari boxes utk memuatkan stuff2 yg masih belum di packing.. He he he.. (my sayang terpaksa menuruti kehendak aku, sbb malam tu dia nak tgk World Cup.. so sebelum aku cakap bahasa kazastan (membebel) dgn dia, baik dia dulukan benda yg sepatutnya didulukan.. kan??)

Sebelum nie aku ader suarakan; "Yang, beli lah durian.. mcm teringin jer.." My sayang jawab; "nanti kita makan kat Chow Kit, k".. aku pun ok.. seminggu berlalu..

keluar dr area umah, aku nampak lori yg dipenuhi durian.. spontan, aku terus tanya "yang, jom lah makan durian.." dia diam jer, sampai lah urusan mencari kotak selesai..

he he he my sayang singgah di lori yg dipenuhi durian itu.. hmmm.. yg tinggal hanya
D24.. kami decide utk makan kat situ.. yummy!!!! sedapnya.. mmg tebal isi durian tu!! aku yg mmg craving since last week, sgt2 menikmati.. yg kelakarnya, my sayang yg dok tak henti2 ckp sedap.. mcm dia pulak yg teringin.. 3 ulas dah mencukupi utk aku.. selebihnya my sayang yg habiskan.. "sedapnya awk... puas hati..!" aku gelak.. nie sapa yg teringin nie??

Apa pun, raja buah nie mmg hebat!!


No comments:

Post a Comment

Pages

Mari Klik Klik Kengkawan..

KURUS! KURUS! KURUS!