My Nuffnang

When 2 Become 1

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 1, 2010

PAINTBALL WIZ MY XCOURSEMATTE


After sometimes my fren's Bismi berusaha to gather all our coursematte, akhirnya dia berjaya organised small event di Bukit Cahaya Seri Alam, Shah Alam.. Walaupun tak ramai yg hadir, tp usahanya harus di puji.. Congrats Bismi!

20th June - Aku bertolak agak lewat dr rumah.. hubby kerja that day, so lone ranger ke majlis tu. Aku dah janji dgn ASP Kawi kul 1330hrs di SS8 sbb aku tak tau jalan kesana.. (Tp aku kuar umah about 1250hrs, siap jumpa hubby kat Keramat) Managed to reach tempat yg dijanjikan about 1345hrs. Aku igt kan aku lah paling lambat, upanya ASP Kawi & Zura (Kawi's wifey) and Jiman lg lambat! Chet!! Kalau kena speedtrap, mintak ampun salam cium tangan kat hubby.. he he he.. pastu aku bg kat Kawi suruh dia settle kan.. kah kah kah..

Yanie & hubby, Tasha & hubby & Bismi dah sampai menuggu kami yg lambat nie.. berkobar2 nak berpaintball!! nak menembak nih! uuuhhh tak sabar.. tp dalam hati, takut la pulak!

Thank you to Yanie & hubby atas sandwiches yg sedap dan air 100+ yg sejuk lagi menyaman kan.. kami masuk di medan perjuangan dalam kul 3. Lambek, sbb ASP Kawi bawak peralatan sendiri.. nak adjust lah bagai.. Tp akhirnya tak bole guna atas faktor2 keselamatan..

Pertempuran pertama, aku kalah di medan perjuangan.. Al maklum Lelaki vs Perempuan mana tak menggelabah kan?? Sakit dowh!! nasib baik kena kat lengan.. yg pasti Kawi tembak aku terkena muka, nasib baik ader face mask.. Nanti ko Kawi, aku tunggu Paintball Revenge 2011..!! Muahahaha.. Bismi pun terkena sasaran.. bila aku dah kena tembak, aku kena keluar dr gelanggang.. tiba2 aku nampak bintang2 kat mata aku.. aku bukak face mask, aku rs mcm nak tumbang.. menggeletar tangan aku.. demm!! aku nak pitam.. (br teringat aku tak makan apa benda pun since pagi..) so the next game, aku dinasihatkan supaya tdk joint.. atas faktor2 kesihatan.. sapa nak angkat aku nanti?? dah tentu En Suami jauh.. so, aku mengalah...

apa2 pun, aku pasti semua enjoy.. walaupun tak ramai, tp kami puas hati.. berjela msg kat FB, tak henti2 komen..

Next event, masih dalam perancangan.. tunggu kata putus dr kawan2..

Bravo xDTM!!!!

No comments:

Post a Comment

Pages

Mari Klik Klik Kengkawan..

KURUS! KURUS! KURUS!