My Nuffnang

When 2 Become 1

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, October 16, 2011

Penuh Sawang...

Salam alls,

Kesibukan di office membuatkan aku tiada masa utk mengupdate atau membuat apa saja di blog cabuk nie!
Blogwalking pun kadang tak sempat taw..
Janji2 yg telah ditabur utk menghapdet cerita2 terkini pun terbantot gitu jer..
Janji hanya tinggal janji kannn?.. nyampah!
Serious, aku sgt bz di office..!

Ala, bz kat ofiice jer.. kat umah mana bz kan???
Hello, bz di office tak sama kesibukan dirumah taww..!
Tanggungjawab sbg isteri:  insyaallah setakat nie  masih lg berjaya dilakukan walaupun tak se perfect mana.. Masih belajar & terus belajar utk membaiki kekurangan diri.. kannn??

Balik je kerja, bekejar utk pulang ke rumah sambil otak berpusing2 nak masak apa utk dinner..
Uhhh! susah tau, utk org yg tahu masak limited resepi jer mcm aku nie.. tak kan nak dok ulang menu yg sama kan?? kalau aku pun bole rasa boring, laki aku?? SMI....

Zaman sebelum nikah pun demok kan??
On da way balik umah tu , dalam hati sentiasa berdoa, dgn harapan my sayang akan mengeluarkan kata2 azimat ; "masak nasi goreng jer.. tak yah susah.." lagi rasa nak melompat bila my sayang said; "kita makan kat luar mlm  nie.." itu pun kalau! Kalau! husband akan ckp cam gitu.. Tapi selalunya, confirmlah  kena masak..! husband tak suka mkn luar sgt.. Masa tu lah akan dikeluarkan apa yg ada dlm fridge dan akan ku masak dgn penuh kasih sayang, tanpa rungutan pun tawwww.. siap senyum lg!!  (itu pesanan bonda, kalau nak masak kena ada perasaan kasih sayang, barulah sedapppp...) huhuhu sedap ker?

Makan dah sudah, mengemas sikit2 jer.. nak lipat kain yg menggunung tu pun kdg rasa nak muntah doww!!
tgk tv kejap.. layan FB, blogwalking (kdg2 tak sempat pun..)  pastu mata dah pedas.. sayup2 jer.. kul 11 dah belayar..tv pun tgk aku..!  itu belum lg termasuk tanggungjawab melayan husband.. kul bapa nak tdo? hahahahah!

So korang percaya kan yg aku betul2 bz??
Budget ramai reader sedangkan kira pakai jari tangan pun bole.. tp, ader aku kisahhh??
Akan ku update jugak cerita2 basi dlm blog cabuk nie.. (janji lg....)

Miss u alls!

No comments:

Post a Comment

Pages

Mari Klik Klik Kengkawan..

KURUS! KURUS! KURUS!