My Nuffnang

When 2 Become 1

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 22, 2011

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET

Salam u olls! Lama giler tak menghapdet.. Dikala ini diri dilanda kesibukan ofis yg melampau seumpama  negara Jepun dilanda Tsunami aritu kauuu!!
Nyampah!! (tak suka boss baru nie!!) - kalau ada masa nanti, aku ngumpat pasal boss baru nie k!!

Citer 1st Anniversary tu pun tak habis2 lg..
Panjang lg perjalanan citer tu.. Nanti senang2 aku hapdet lg tau.. Sampai korang muntah hijau!

Sekarang nie aku nak citer pasal Premium Beautiful..
Lepas kawin nie berat badan melonjak naik seperti saham kat BSKL.
Bukan naik satu, dua kilo yea.. nie mencanak naik sampai 12kg! Harap maklum!!!!
Makanya aku demok!! menci!!
Nampak tak ticker berat yg aku tempel kat atas tu?? Ha, at least kena turun 15kg utk dapat berat badan yg ideal dan BMI yg sepatutnya (tp bila turun 15kg, aku bole dikategorikan keding jugak sbbnya aku nie tinggi tinggi ker?? tp tak tinggi sgtlah)

Premium Beautiful Corset nie dikenalkan oleh biras aku a.k.a Wani yg juga pemakai dan penjual PB.
Masa kawin ari tu, dia pakai PB nie dan dia mmg kurus.
Bukan hanya utk faktor kurus, tp PB nie juga merangkap sebagai barang kesihatan..
70% utk kesihatan & 30% untuk kecantikan.

Aku tertarik bila mana PB nie bole menolong membetulkan hormon2 utk concieve. This is the main factor!
Mesti korang sedia maklum yg aku masih belum lg dikurniakan zuriat kan?? Sapa yg ada dlm FB list aku mesti selalu baca post2 aku yg mental tekanan perasaan pasal nak anak.. Dan ini adalah salah satu usaha yg aku buat kebetulan + package utk proses menurunkan berat badan aku yg mencanak naik tuh!! (nyampah!!!) Walaupun harganya mencecah RIBUAN Ringgit Malaysia, tp aku rasa berbaloi bila mana hari pertama aku pakai dah dapat rasa kebersanan PB nie. Tak delah sampai puluh ribu tapi RM2k! Mahal tu..!

Antaranya effectnya adalah;  aku adalah bukan manusia yg pandai membuang angin dgn cara sendawa.. Oh kentut haruslah bole! kalau tak bole nanti dikata cacat la pulak kan?? dah lah tak dapat sendawa tak bole kentut lah pulak! Ha satu hal.. 1st day pakai, mak ai mmg penuh dgn angin kus kus lah badan aku nie! berapa kali aku burp dan burp dan burp.. sampai nak muntah!

2ndly, hari pertama pakai aku rasa badan aku menegak sampai aku rasa, masyaallah.. sakit & letih.. then aku ngadu kat Wani.. she said, mmg lah rasa sakit sbb selama nie kita membongkok posture badan kita tak betul! bayangkan, masa nak drive aku rasa aku jalan macam robocop! nak duduk aku rasa mcm perut aku kena sengkak pastu kena duduk menegak sampai cermin pandang belakang kena di adjust lah..! mak aii.. Tapi selepas 3 hari.. aku dah tak rasa sakit lg.. la nie rasa selesa dan bila aku tak pakai pulak rasa mcm tak best!!

3rd, selera makan sebelum nie jgn ditegur! husband yg selalu ingatkan,  malam tak yah makan.. abih tu, kalau lapar mcm mana..?? dah tentu masak utk dia, tak kan tak teman dia makan kan?? (alasan)..
Tapi bila pakai PB nie, selera makan aku telah disekat oleh corset ini!! serius! selalu makan 1 pinggan penuh bole habis dgn alasan tak baik membazir.. Tuhan marah! Tapi sekarang nie nak abiskan separuh pun payah!! tersengkak perut nie wei!! sampai mengah kalau makan banyak..! rasa2 korang aku bole kurus keding tak kalau gaya pemakanan yg begini?? huhuhu i like okayyy! and tadi aku telah menimbang berat badan setelah seminggu pemakaian PB nie dah hasil nya turun 1kg!!! yeeepppaaaa!!! yahuu...!!! semangat nie!! ok per, seminggu turun sekilo.. dulu seminggu naik sekilo! kan???

So, korang2 semua tak nak try Premium Beautiful Corset ker?? Kalau berminat cari adik saya k!!
(Wani, gua promote nie!!)

Meh aku bg lagi kebaikan memaikan PREMIUM BEAUTIFUL.

Premium beautiful corset helps:


1. FOR THOSE NAK CANTIK, BODY SHAPE, KURUS

2. NAK CONCEIVE BABY- dia mampu balancekan hormone dalam badan perempuan. Antara reason penguat I nak cuba PB ni.
3. CYST/FIBROID - it help to reduce and mengecilkan size cyst or fibroid

4. CONSTIPATION - it helps to increase your metabolism hence, lagi senang nak membuang2

5. SLIP DISC- our Premium Beautiful certified by AMERICAN, CANADIAN and QUEBEC chiropractic Association. Premium Beautiful consist of 7 memory wires that helps to support your back bone

6. MIGRAINE AND GASTRIC dia buang angin

7. IRREGULAR PERIOD FLOW ada yang keputihan dia keluar banyak gila first month pakai, then magically takda dah. Dia pun tak tahu dia ada keputihan

8. SAGGING BREAST

9. PRO TO BREAST FEED MOM!
10. CONFINEMENT- mengecutkan rahim dengan lebih cepat and selesa. no more bengkung yang menyeksakan, sexier way to endure confinement period.

Nanti aku cerita lagi pasl PB nie di lain entry k!

2 comments:

  1. wei aku pun guna gak.,.mmg ok..size bdn aku mgecil sikit.....ko kena guna displin sikit..ari2 kena pakai.baru mjadi nanti...gud luck puan wana....

    ReplyDelete
  2. yea Puan Miemah! Hari2 pakai nie consistenly 08hrs per day!!! alhamdulillah dah turun 3kg dah.. feewiitttt!! mari kita turun kan berat badan bersama2!!

    ReplyDelete

Pages

Mari Klik Klik Kengkawan..

KURUS! KURUS! KURUS!