My Nuffnang

When 2 Become 1

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 16, 2011

AKAK MENANG MOTTTOOORRR..!!!

Salam peeps..
Lg sekali menyepi tanpa khabar berita!
Bz sgt2 nie.. Bz kat opis sampai tak terkata.. Kat umah pun bz..!

Best kan tajuk di atas?? akak menang mottoorr noks.. hahaha..
Tak lah.. ingat tak aku post entri ADA APA DENGAN LOKASI? KO ADA? Contest nie di TAGGED oleh sahabat blog - CIK KAKI.. Tiba ko.. Dah lah baru berkecimpung dgn dunia blog nie.. pastu kena TAG.. Assignment yg diberi pulak mencabar minda utk blogger buta IT mcm aku nie.. Tak nak putus asa, sedaya upaya jugak buat.. dari kat umah, sambung kat opis.. pastu sambung kat umah balik.. tak jugak siap.. submit pun dah nak akhir2 waktu.. Cerita pun ikut suka hati aku.. Tapi sgt tak sangka bole menarik minat CIK PENGANJUR utk memilih aku sbg pemenang utama.. ha! seronok kan?? nie yg lagi menggalakan aku utk sentiasa berblog!

Apapun, aku sgt seronot bila Cik Penganjur mengumumkan aku sebagai pemenang..Sila baca ENTRY nie.. Teruja bila aku terpilih utk dapat hadiah misteri itew.. hehehe.. best! best! best! Terima kasih a million utk Cik Penganjur!! Tambah teruja bila nampak gambar hadiah2 dari India tu.. Thanks again!! Nanti buat contest banyak2 lg tau.. Mana tau bole menang lg.. (hehehe.. sila muntah!) Nak tgk tak hadiah2 yg akan aku terima??? jeng jeng jeng!

Souvenir Dari India



Voucher Nasi Ambang
Nak say thank you jugak to Cik Kaki sbb sudi tag sy utk joint contest nie.. Sudi bg peluang merasa menjadi blogger yg konon2 blog nya pun di baca oleh ramai org sdgkan follower masih bole dikira pakai jari tangan dan jari kaki.. Sgt rendah diri kalau nak compare blog nie dgn blog2 yg lain.. Especially blog Cik Kaki...! I really appreaciate!! Thanks again Cik Kaki!
Nanti bila aku dah dapat hadiah tu, aku post kat blog nie k..

Sekian..
Nak sambung buat kerja yg melambak2 nie!
Jumpa di post akan dtg..


2 comments:

  1. uyyyooooooo...
    mmg kagum seh!!!
    meh kasik cik kaki 1 bekas comel tuh! hahahaa

    ReplyDelete
  2. Cik Kaki,

    Bole ajer.. no hal! sharing is caring kan?? hehehe.. ok lah, nanti bila i dah dapat, i bg u satu atas penggalakan ke dunia blogging ini! take mu words.. hehehe

    yg lain2 tu, esok2 kalau sy dapat lg.. sy share dgn korang pulak k..!!

    ReplyDelete

Pages

Mari Klik Klik Kengkawan..

KURUS! KURUS! KURUS!