My Nuffnang

When 2 Become 1

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 13, 2010

Rezeki

Hmm.. entry kali nie entry cebik.. Menaip sambil tercebik2 berlinang airmata..
Sblm nie pun aku dah post kan topic yg sama..
Aku masih menanti rezeki Allah yang tak ternilai harganya.. dan aku masih percaya ada rezeki utk aku dan suami satu ketika nanti.. Insyallah..

Aku masih dan sentiasa berdoa agar doa ini didengari dan cepat dimakbulkan olehNya..
Masih terlalu awal utk aku memastikan kepastian ini.. Menyedari kekurangan yg ada pada diri, aku tawakal dgn apa pun jua keputusan dalam ms 2 minggu nie.. kalau ader rezeki kami, aku sgt2 bersyukur dgn kurniaanNya.. Kalau bukan rezeki kami, insyaallah 1 hari nanti pasti akan kami rs juga nikmat drNya..

Macam tension kan?? Bila dikenang2, berlenang air mata.. Bila difikir2 sayu rs dihati.. Bila duduk sorang2 mengelamun, sedar2 merembes air mata.. Jadi gembeng..! Jadi ciwek..!

Tapi jauh di sudut hati, aku bersyukur mempunyai suami yg sgt memahami.. sahabat handai disekeliling yg sentiasa bg sokongan tak henti2..

Aku percaya satu hari nanti, Allah akan kurniakan juga rezeki itu kepada kami.. Insyaallah!

No comments:

Post a Comment

Pages

Mari Klik Klik Kengkawan..

KURUS! KURUS! KURUS!