My Nuffnang

When 2 Become 1

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 8, 2010

Santai Bersama Suami


After few weeks hubby bz with his work, last weekend ialah hari bersantai2.. Hubby bangun lewat sikit hari tu, aku tak plan pun nak memasak..malas.. iya lah hari bersantai utk aku jugak kan?? So, dengan selambanya aku melayan dvd..

My sayang bangun lepas recieved call dr abang dia.. and aku dimaklumkan yg abang dia nak datang kerumah.. ok.. apa lagi kelam kabut lah aku bangun prepare lunch.. (dalam hati ; alamak, abang dia nak makan..) maklumlah aku nie bukan pandai sangat masak pun.. utk perut sendiri dgn perut si suami ok lah kot.. main bedal jer..

Sementara my sayang keluar ambik abang dia, aku dok sibuk prepare lunch.. menjadi lah ayam masak lemak cili api, sambal ikan and kailan goreng.. itu sahaja lauk yg aku masak.. ooo.. dapat pujian.. he he he.. (tak tau lah abg ipar aku nie nak jaga hati ke apa kan.. anyway tq anyah & kak ana for the compliments)

Petang nak hantar abang dia balik, hubby ajak tgk new house.. kami mmg bercadang utk berpindah ke terrace house.. selesa sikit.. senang org tua kami nak datang... senang nak buat apa2 majlis.. parking kereta pun senang.. after tgk rumah kami pergi cuci kereta yg dah 2 minggu tak bercuci.. (he he he aku la yg pakai keta tu).. then we decided to go karaoke di tempat baru Wangsa Walk.. Due to Superstar Karaoke tu penuh, kononnya nak main bowling .. penuh juga.. tak der rezeki lah namanya.. akhirnya, si suami mengajak tgk movie - PRINCE OF PERSIA.. oooh si suami booked for COUPLE SEATS.. so sweet kan?? (ha ha ha sila muntah..) aku suka movie nie.. best lah... balik rumah.. aku mmg sangat mengantuk... my sayang pulak lapar.. kami tak pergi makan pun sbb my sayang nak makan kat rumah.. ok lah.. makanya aku bersiap untk tidur..
hmmm.. kesimpulannya, weekend yg tidak membosankan.. aku enjoy!! he he he

1 comment:

Pages

Mari Klik Klik Kengkawan..

KURUS! KURUS! KURUS!